søndag den 3. juli 2011

Dagens buket og terassemaleri II


Jeg havde satset på at jeg med mandens hjælp kunne blive færdig med at male terasse i dag. DMI lovede tørt og lidt sol, 22 grader. Vi stod tidligt op og gik i gang. Men AK der gik ikke længe inden den første byge kom og sådan fortsatte det, det meste af dagen. Det lykkeds og dog alligevel at blive færdig med at vaske af i grundrens, og at få malet en smule. Satser på at DMI er til at regne med i morgen, så vi kan blive færdige.

Jeg gik en hurtig aftentur i haven med beskærsaksen. Vi er ved at planlægge en rosen, slap-af have, så jeg skulle lige ud og prøve at visualisere lidt :-) Det skal nu nok blive godt tror jeg. Ulempen ved en ny have er at man har så mange projekter man gerne vil have ført ud i livet, der er bare ikke tid til det hele, så vi får se hvornår det bliver.

5 kommentarer:

  1. Det er træls, når vejret sætter en stopper for gode fortsætter. Men da trods alt dejligt, at I nåede lidt :-)
    Jeg kender alt for godt det med at ville det hele og det lige her og nu - og det trods det, at jeg har en gammel have. Men der er alligevel altid mange projekter, som trænger sig på! God arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak Susanne :-) håber at blive færdig med maleriet snarest.

    SvarSlet
  3. Jeg kender den følelse med MANGE projekter i haven !, man blir' sku' aldrig færdig. Allerede nu har jeg MANGE nye projekter liggende som jeg skal i gang med til næste forår :)

    SvarSlet
  4. Jeg E.L.S.K.E.E. træhuse og især træterrasser, men jeg H.A.D.E.R. malearbejde, så jeg føler godt nok med dig. Det kan blive én lang male-sommer med det danske vejr :)

    SvarSlet
  5. Hi hi du kan tro at alle naboerne ryster på hovedet over vores træhus, dobbelt carport, træ vinduer og træterasse. Der er altid noget der skal males, og hvis ikke det lige var fordi at DMI altså ikke er særligt samarbejdsvillige, så ville jeg faktisk nyde det. Men ja, det er irriterende når det skal strække sig over flere uger.

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...