søndag den 23. september 2012

Når posten kommer med godter :-)


I går kom posten med brev, et rigtig brev der ikke var en rudekuvert :-) Det er ikke tit det sker og det  brev var et af mine yndlingsbreve. Det var nemlig frø fra en blog-ven.

Findes der noget skønnere brev? Nej vel?

Det var søde Ulla med bloggen Frk. Anemone der sendte valmuefrø. De blev ikke sået hverken i går eller i dag, for heroppe har det næsten regnet uafbrudt i en lille uge tid.

I går blev regnvejret udnyttet til at bage Efterårskage med æbler og mandler. Kig ind forbi min anden blog Hverdag på Æblelunden hvis du er blevet lækkersulten, der deler jeg nemlig opskriften.



2 kommentarer:

  1. Dejligt med frøposer, det kan vi lide :) Den kage ser lækker ud, jeg kigger lige efter opskriften.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Skønt med frøpost ;o). Den æblekage ser super lækker ud, skal jeg vist lige tjekke opskriften, da vi har masser af æbler der skal bruges ;o)

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...