lørdag den 1. juni 2013

Sommer-HEJ til jer alle :-)

Sikket et forår.... Nu er den mest hektiskte tid i mit/vores liv "endelig" overstået. Ikke "endelig" ment på den negative måde, "endelig" forståes, som i nu er der lidt luft i hverdagen og plads til fritiden. Jeg nåede at starte op på fuld tid midt i april efter min sygemelding.

D. 28. april havde vi konfirmation for Jonas som blev holdt herhjemme på Æblelunden med 37 gæster. Søndagen efter, d. 5. maj fyldte jeg rundt så der havde vi igen huset fuldt til fødselsdag og endelig fredag d. 10. maj tog vi afsted på vores planlagte tur til USA.

I dag er vi kommet hjem, sprængfyldte med fantastiske oplevelser fra et fantastisk land. Vi er fyldt med energi og har virkeligt NYDT at leve sammen kun os 3 i 3 fantastiske uger.

Min have ligner noget der er LØGN! Foråret var vådt og pløret, men jeg skal da love for at der er sket et og andet de 3 uger vi har været væk. Der er mælkebøtter, tidsler og UKRUDT overalt. Hold da fast jeg får travlt i de kommende uger.

Jeg vil nu glæde mig til at kaste mig over alle jeres fantastiske haver, billeder og gode humør.

Kærlige hilsner til alle der kommer forbi :-)

Vores skønne konfirmand <3

Mine fine fødselsdagsgaver



Aftensmad på Venice Beach - Los Angeles

Solnedgang i Grand Canyon
Memorial Day på Ground Zero - New York

7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem - og tillykke til både dig og konfirmanden. God arbejdslyst i haven :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Ja, det lyder lidt hektisk - men med de skønne oplevelser I har haft, så er det helt ok. Tillykke til jer begge to :-)

    Du har ret i, at I de sidste tre uger er det eksploderet i haven. Ikke kun ukrudt, men også med mange skønne planter - herligt, med de kultiverede planter forståes. God arbejdslyst derude :-)

    SvarSlet
  3. Velkommen til hverdagen igen, håber den bliver god. Og god arbejdslysti haven.

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem :) og er da ikke det mindste misundelig over jeres fede ferie ;) knus og god arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage, dine indlæg har været savnet. Har også lige været i NY i april - dejlig by!

    SvarSlet
  6. kæmpe stort tillykke med jer begge to, skønt gavebord,,, jo tak bare efter en uges ferie er græsset knæhøjt,
    sikke en skøn tur i har haft til NY
    sjovt nok hverken mælkebøtter eller græsset løber hjemmefra hvis vi er væk,,,,, ;-)

    SvarSlet
  7. Velkommen hjem igen.
    Tillykke med konfirmanden og også til dig med din fødselsdag.
    Gode gaver.
    Dejlige billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...