torsdag den 7. juli 2011

Pink Cloude og ærteblomster - ENDELIG...


Endelig begynder der at ske lidt mere, rosen Pink Cloude blomstre på liv og løs. Der står at den skulle have en stærk duft, det har den ikke. Den dufter næsten ikke. Jeg var forøvrigt ved at prøve om jeg kunne læse noget om den, men jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde den nogen steder. Måske har den et andet navn end det der står på sedlen der var vedhæftet, nogen der ved det?




Hos mine ærteblomster går det stærkt nu og de dufter helt vidunderligt. Jeg har plantet dem i potter sammen med "Susanne med det sorte øje" de er også godt på vej. Jeg tror det bliver rigtig fint når de begge rigtig vokser til og lukker sig om stativet. Glæder mig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...